Se on niitä lumen tuomia riemuja vaikka muuten entuota luntä mitenkään innolla odota, en ainakaan paljoa. Mutta tuohan se vähän valoa tähän pimeään synkkään syksyyn. Eilinen ja edellispäiväinen julma tuulikin on hieman hellittänyt, mutta vielä puree poskipäiä. Kuvitell, kolmen viikon päästä tää päivän luheneminen loppuu.

Ei ole vielä noin paljon lunta nyt kuin lokakuussa oli.
Kommentit